نازی فان :سایت تفریحی | دانلود رمان

سایت تفریحی نازی فان با دانلود رمان و مطالب آموزشی و سرگرمی

نازی فان :سایت تفریحی | دانلود رمان

سایت تفریحی نازی فان با دانلود رمان و مطالب آموزشی و سرگرمی

دانلود آهنگ زیبای یوسف زمانی

سه شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۸، ۰۴:۴۹ ب.ظ

دانلود آهنگ زیبای یوسف زمانی

 

دانلود آهنگ یوسف زمانی به نام تا دلم دیدت پسندیدت 

متن آهنگ تا دلم دیدت پسندیت به خدا اینجوری میخندی من دلم میره

Music Text Yousef Zamani Ta Delam Didet

╮☆╰ تا دلم دیدت پسندیت به خدا اینجوری میخندی من دلم میره ╮☆╰
╮☆╰ اخه مگه داریم مگه هست مثل اون چشات╮☆╰
╮☆╰ رنگ دریایی چقدر به این چشات میاد╮☆╰

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی