نازی فان :سایت تفریحی | دانلود رمان

سایت تفریحی نازی فان با دانلود رمان و مطالب آموزشی و سرگرمی

نازی فان :سایت تفریحی | دانلود رمان

سایت تفریحی نازی فان با دانلود رمان و مطالب آموزشی و سرگرمی

هیچ‌ نیمکتی پیدا نکردیم که جا شویم روی آن!من وتنهایی ام...

کسی که باورت دارد یک  قدم جلوتر از کسی است که دوستت دارد. دلم از نبودنت پر است هر روز خاطراتم را الک میکنم جز دلتنگی تو، چیزی برایم نمیماند.نه تو آمدی ..نه فراموشی ... خیالی  نیست!! من کوه میشوم و پای نبودن هایت میمانم.

اما ای کاش میدانستی بی تو تمام لحظاتم رنگ پاییزند...ﺗﻮ ﻣﺎﻧﺪﯼ ﻭ ﺣﺠﻢ ﺳﻨﮕﯿﻦ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ
ﯾﻌﻨﯽ ﺻﺪﺍﯾﯽ ﮐﻪ ﺩﯾﮕﺮ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺷﻨﯿﺪ
ﺑﻮﺩ ﯾﻌﻨﯽ
ﺗﻤﺎﻡ ﻫﺴﺖ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻧﯿﺴﺖ ﺷﺪ
ﯾﻌﻨﯽ ﯾﮏ ﺟﺎﯼ ﺧﺎﻟﯽ
ﺑﻮﺩ ﯾﻌﻨﯽ ﺩﯾﮕﺮ ﻧﯿﺴﺖ

 

 

اگر می‌‌ نویسم،💔

دوست دارم بدانی؛

در خلأ دنیای بی‌‌ جاذبه از نبودنت،عجیب معلقم💔

می‌ چرخم و می‌‌ چرخم و می‌ چرخم💔

و در چشم‌ های ناباور یک سرگردان دلتنگ، کسی‌ را می‌ بینم شبیه خودم، که  هنوز عاشق کسی‌‌ ست شبیه تو  وجودی سایه وار و حضوری بسیار کمرنگ که نوشتن برایش منصرف می‌ کند مرا از مرگ و نبودن …💔

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۱۵
ali ali

تنهایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی